در حال حاضر شرکت بازرگانی بلوط دسترسی سریع و آسان به خدمات پس از فروش برای مشتریان خود فراهم اورده است و همه محصولات شرکت دارای گارانتی لایف تایم و وارانتی هستند.

 

محصول بدون پکیج هولولگرام دار فاقد ضمانت است.

 

خدمات گارانتی فقط برای تعویض دستگاه بوده و این خدمات کاملا رایگان به مشتریان ارائه می گردد.

 

حداكثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتی برای محصولات مختلف متفاوت میباشد.

 

هزینه ارسال و دریافت گارانتی محصولات از شرکت به عهده مشتریان می باشد.

 

در صورت اتمام محصول پس از تحویل کالا برای تعویض باید چند روز منتظر بمانید تا یا کالا از تهران فرستاده شود و یا محصول مشابه وارد شود (این مورد برای محصولات شرکت IPM است )

 

در صورت متوقف شدن تولید ، کالا شامل گارانتی نمی شود در صورت امکان  با محصول مشابه تعویض می گردد.

 

ساعات مراجعه برای خدمات گارانتی از شنبه تا پنج شنبه ساعت  9  تا  5/1  ظهر     و         5  تا 8  بعد از ظهر

 

حالت های خارج از ضمانت:

صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی.

 

استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نكردن به دستورالعملهای ذكر شده  پشت پک کالا.

 

صدمات ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب، صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هرنوع فایل، نرم افزار، برنامه یا  Firmware

 

دستگاه هایی كه دستكاری شده یا توسط اشخاصی بجز نمایندگان مجاز IPM تعویض شوند.

 

هر نوع دستكاری، خدشه یا كنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام یا مشخصات دستگاه.

 

وجود ترک و گودی بر روی محصولات به منزله ضربه فیزیکی شمرده می شود که خارج از گارانتی است.

 

فلش دیسک هایی که بدنه آنها دچار بازشدگی و یا ترک شده باشد نیز شامل گارانتی نمی گردد.

 

 کارت حافظه هایی که قفل کنار انها در اثر ضربه شکسته گردد شامل گارانتی نمی گردد.

 

همراه داشتن پک و هولوگرام برای انجام خدمات گارانتی الزامی است.