1)گارانتی لایف تایم چیست ؟

گارانتی مادام از نظر بین المللی به معنای ضمانتی است که تا زمان تولید کالا در کارخانه ادامه دارد و در صورتی که تولید کالا در کارخانه متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.

 

 

2)در چه صورت می توانیم از گارانتی استفاده کنم ؟

 

در صورت نبود موارد زیر مجاز به استفاده از گارانتی هستید همچنین باید بسته بندی و کارتن های کالا ها سالم و همراه با تمامی اقلام باشد .

 

صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی.

 

استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نكردن به دستورالعملهای ذكر شده  پشت پک کالا.

 

صدمات ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب، صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هرنوع فایل، نرم افزار، برنامه یا  Firmware

 

دستگاههایی كه دستكاری شده یا توسط اشخاصی بجز نمایندگان مجاز IPM تعویض شوند.

 

هر نوع دستكاری، خدشه یا كنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام یا مشخصات دستگاه.

 

       وجود ترک و گودی بر روی محصولات به منزله ضربه فیزیکی شمرده می شود که خارج ا ز گارانتی است.

 

 

3)برای استفاده از گارانتی باید به کجا مراجعه کنم؟

 

به صورت حضوری با مراجعه به مشهد _احمد اباد _نبش احمد اباد 1 _ طبقه فوقانی بانک ملت  واحد 302 شرکت بازرگانی بلوط

 

همچنین می توانید به صورت غیر حضوری با اطلاع قبلی به همین آدرس پست کنید .

 

 

4)زمان مراجعه برای خدمات گارنتی چه زمانی است؟

 

ساعات مراجعه برای خدمات گارانتی از شنبه تا پنج شنبه ساعت  9  تا  5/1  ظهر     و         5  تا 8  بعد از ظهر

 

 

5)بازرگانی بلوط با چه برند هایی کار می کند؟

 

در حال حاضر با برند های

Data+ . X-energy  . DM . OAK  . A Data  .  Team Group